Wiktoria Kulas
Psycholog
W Uważnej Pracowni Terapii prowadzi diagnostykę neuropsychologiczną dorosłych i terapię psychologiczną osób z ADHD.
Jest psychologiem z wykształceniem o profilu terapeutycznym i neuropsychologicznym. Zajmuje się technikami metody mikropolaryzacji mózgu tDCS i jest terapeutą Biofeedback. Studiowała psychologię na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyła ścieżkę z Neuropsychologii Klinicznej oraz związany z nią staż kliniczny. Swoją wiedzę poszerzała na Uniwersytetach w Belgii i we Włoszech szkoląc się w zakresie neuronauki, neuropsychologii i oceny neuropsychologicznej pacjentów.
Uczestniczyła w badaniach naukowych w Laboratorium Neuronauki Emocji w Poznaniu oraz Laboratorium Neuropsychofizjologii w Porto, przeprowadzając eksperymenty badawcze z użyciem metody EEG, oraz analizując uzyskane dane neuropsychofizjologiczne.
Interesuje się najnowszymi technologiami pomagającymi usprawniać diagnostykę i rehabilitacje neuropoznawczą oraz technikami terapeutycznymi wspomagającymi pracę z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z ADHD.
Do kontaktu zaprasza:
- rodziców dzieci i nastolatków z ADHD, którzy chcą uzyskać wiedzę i wsparcie w kontekście trudności swojego dziecka, tak by wszystkim żyło się lżej
- osoby, u których został zdiagnozowany zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi, które szukają wsparcia dla swoich trudności oraz narzędzi, które pomogą im efektywniej nawigować w życiu
- osoby, które podejrzewają u siebie ADHD i chciałyby omówić symptomy ze specjalistą
- osoby skierowane przez lekarzy na badanie neuropsychologiczne
- osoby odczuwające pogorszenie swojego funkcjonowania poznawczego, które chcą otrzymać całościową diagnozę oraz ustalić możliwe źródła swoich trudności.
Trudności z którymi warto zgłosić się na badanie:
- problemy w zakresie pamięci krótkotrwałej, długotrwałej,
- trudności z utrzymaniem kierunku swoich działań, z organizacją,
- zwiększona impulsywność, niecierpliwość,
- zapominanie lub gubienie istotnych rzeczy,
- problemy z przypominaniem i zapamiętywaniem szczegółów zdarzeń,
- trudności językowe.